how to create a website

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ή ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ;

Το διαδίκτυο ως κοινωνικό μέσο δικτύωσης έφερε τα πάνω-κάτω στην κοινωνία, αλλά και στη ζωή των ανθρώπων. Από τη μια μέρα στην άλλη, όλοι έγιναν ειδικοί επί παντός επιστητού! Και κάποιοι άλλοι «προοδευτικοί… αριστεροί…», έγιναν υπερασπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αλλά από την ανάποδη, εκθειάζοντας, αντί να καταγγείλουν τους εισβολείς των ανυπεράσπιστων συμπατριωτών μας! Προφανώς, γιατί έτσι νομίζουν ότι χρήζονται επαναστάτες!... Από πότε; Και ποιά επανάσταση στην Ιστορία ήταν ενάντια στους αδύναμους, στους απροστάτευτους, στους φτωχούς και αδικημένους της κοινωνίας και της ζωής; (Μόνο οι στρατιωτικές Χούντες).
Διότι η πλειοψηφία των θυμάτων, από τους παράνομους χασάπηδες, ήταν και δυστυχώς θα είναι και εις το μέλλον, άρρωστοι ή ανήμποροι λόγω ηλικίας χαμηλοσυνταξιούχοι, που επιβιώνουν από τα κοινωνικά συσσίτια, ή ψάχνοντας στα σκουπίδια μήπως και βρουν κάποιο ληγμένο τρόφιμο για να την βγάλουν!... Δηλαδή είναι εμφανές ότι είναι όλοι τους όχι μόνο φτωχοί, αλλά θα 'λεγα, κάτω από τα όρια της φτώχιας!!! Αυτοί οι ανήμποροι άνθρωποι είναι η Λεία των εισβολέων! Διότι οι έχοντες και κατέχοντες, έχουν τρόπους να προστατευτούν! Σκυλιά, περίφραξη, συναγερμούς, security, κλπ. κλπ. Κούνια που σας κούναγε… Διαβάστε κανένα βιβλίο να ξεστραβωθείτε μήπως και λειτουργήσει σωστά ο διεστραμμένος σας εγκέφαλος και αφήστε την επανάσταση σε αυτούς που ξέρουν τι σημαίνει… και πώς να την διαχειριστούν!... Άνθρωποι που δεν είχαν ασχοληθεί ποτέ στο παρελθόν με κοινωνικά, πολιτικά, θρησκευτικά ή μειονοτικά θέματα, ως δια μαγείας και δια της επιφοίτησης του Αγίου Πνεύματος, απέκτησαν ξαφνικά άποψη! Αυτό έχει τα καλά του - θετικά στοιχεία - αλλά και τα αρνητικά του. Μέσα στα θετικά, είναι η συμμετοχή πλατειάς μάζας στο κοινωνικό γίγνεσθαι.
Φυσικά η ζύμωση στο κοινωνικό γίγνεσθαι υπήρχε και υπάρχει πάντα μέσα από τους κοινωνικούς αγώνες των εργαζομένων, αλλά με το διαδίκτυο διογκώθηκε. Αναφέρθηκα έτσι στην τύχη, σε μερικά από τα θετικά του, διότι όλοι γνωρίζουμε πόσα ακόμη θετικά στοιχεία υπάρχουν! Τώρα στα αρνητικά του. Μπορώ να αναφερθώ κατ' αρχήν στην κακοήθεια και στην παντός είδους αθλιότητα που περισσεύουν. Ο κάθε πικραμένος ή σεξουαλικά καταπιεσμένος, ή ακόμα και κοινωνικά αποκλεισμένος ή και ύποπτος… που υπηρετεί αλλότρια συμφέροντα… έχει βρει την πολεμίστρα του για να εκτοξεύσει τα βέλη στο υποψήφιο θύμα του, που έχει επιλέξει προσεκτικά για κάποιους ανομολόγητους δικούς του λόγους, ως στόχο, βγάζοντας έτσι τα από χρόνια απωθημένα του, καλύπτοντας πίσω από αυτό, παντός είδους αγυρτεία, δειλία, αθλιότητα, άγνοια, κακία, και… υστεροβουλία!!
Ο κάθε γελοίος που δεν συμφωνεί με ένα κείμενο που γράφει κάποιος - όποιος κι αν είναι αυτός - βάζει ένα ψευδώνυμο και εκτοξεύει την τορπίλη του βρίζοντας χυδαία και εκ του ασφαλούς, χρησιμοποιώντας διάφορα επίθετα, που βέβαια χαρακτηρίζουν αυτόν που σχολιάζει το κείμενο και όχι αυτόν που το γράφει! Πάντα ήμουν και είμαι ενάντια σε όποια μορφή λογοκρισίας. Ο γράφων έχει βιώσει στο πετσί του αυτή την εμπειρία τουλάχιστον σε τέσσερεις ταινίες του!!! Ήμουν και είμαι λοιπόν, υπέρ της πλήρους κατάργησης της λογοκρισίας σε όλα, και βέβαια υπέρ της πλήρους ελευθερίας της έκφρασης σε όλα!!! Προσέξτε: Μιλάω για ελευθερία της έκφρασης και όχι για ασυδοσία, αλητεία… και όποιον πάρει ο χάρος. Διότι το ανεπαρκές, γελοίο και ύποπτο υποκείμενο που σου επιτίθεται, υπερασπιζόμενος δήθεν τα ανθρώπινα δικαιώματα, στην ουσία υπερασπίζεται το άδικο και το ξέρει… το βλέπει σαν ευκαιρία για να βγάλει όχι μόνο τα απωθημένα του αλλά και για να υπηρετήσει αυτούς για τους οποίους δουλεύει, φυσικά με το… αζημίωτο!!!
Υπάρχουν άτομα που έχουν μόνιμο επάγγελμα την διαφωνία και την αθλιότητα! Γι' αυτό και έχουν μόνιμο «στασίδι» στο INTERNET! Ανοίγεις τον υπολογιστή και βλέπεις κάποιους να' χουν κάνει πάνω από χίλια σχόλια!!! Και μένεις κόκαλο! Και σου' ρχεται να τους πεις: «Καλά, δεν έχετε να κάνετε και κάτι άλλο πιο δημιουργικό;». Μιλάω πάντα για όλους αυτούς που χρησιμοποιούν ψευδώνυμο…
Δυστυχώς, από τέτοιους είναι γεμάτο το διαδίκτυο. Σε πρόσφατο άρθρο μου, καταγγέλλω σαν πράξη το έγκλημα εις βάρος αθώων ανυπεράσπιστων συμπολιτών μας. Αν αυτοί που διαπράττουν την πράξη, δηλαδή το έγκλημα, είναι μουσουλμάνοι… φταίω εγώ; Αν αλλάξουν θρήσκευμα π.χ. – λέω τώρα για παράδειγμα - και γίνουν βουδιστές ή προτεστάντες ή καθολικοί κλπ και διαπράξουν έγκλημα… θα λέω «…οι βουδιστές που διέπραξαν το…» κλπ. Αν δεν θέλουν ή δεν μπορούν το σέβομαι! Τότε ας αλλάξουν νοοτροπία και ας μάθουν να σέβονται τη Χώρα, τη ζωή και τις περιουσίες των Ελλήνων που τις έχουν ρημάξει.
Δημοκρατία λοιπόν στο διαδίκτυο αλλά και σεβασμό στην αντίθετη άποψη!
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ